FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. WSPÓŁPRACA
1.1. Z kim współpracujemy? Nawiązujemy współpracę wyłącznie z agencjami reklamowymi oraz firmami pośredniczącymi w branży reklamowej, które organizują eventy, kampanie reklamowe oraz prowadzą działania marketingowe i promocyjne.
1.2. Jak wygląda nawiązanie współpracy krok po kroku?
- Dokonaj rejestracji na naszej stronie internetowej www.axpol.com.pl ,
- Wypełnij formularz rejestracyjny,
- Załącz dokumenty firmowe (KRS, NIP, REGON, wydruk CEiDG),
- Wypełnij kwestionariusz księgowy,
- Oczekuj na wiadomość e-mail z aktywacją konta.
Prosimy o kontakt mailowy w przypadku niejasności: rejestracja@axpol.com.pl
1.3. Dlaczego wymagane są dokumenty firmowe i kwestionariusz księgowy? Nasza firma współpracuje bezpośrednio tylko z podmiotami, które działają w branży reklamowej / promocyjnej. Weryfikacja dokumentów jest jedną z podstawowych metod określenia profilu działalności potencjalnego kontrahenta. Warunki handlowe przedstawiane są tylko i wyłącznie firmom zweryfikowanym pozytywnie pod kątem możliwości bezpośredniej współpracy.
1.4. Dokonałam/em rejestracji, ale konto nie jest aktywne. Dlaczego? Aktywacja konta może trwać nawet do 1 dnia roboczego, po aktywacji konta zostanie wysłana wiadomość na adres e-mail z informacją zwrotną. Zdarza się, że wiadomość trafia do skrzynki SPAM.
1.5. Dlaczego moja rejestracja została odrzucona?
- Brak załączonych dokumentów firmowych – możesz uzupełnić wysyłając skany do nas na adres: rejestracja@axpol.com.pl
- Brak wypełnionego kwestionariusza księgowego – wypełnij TUTAJ
- Brak informacji o działalności w branży reklamowej i sprzedaży gadżetów reklamowych – dodatkowe informacje o profilu działalności firmy tj: : strona internetowa, fanpage, blog i inne, możesz dosłać na adres: rejestracja@axpol.com.pl
1.6. Jak mogę sprawdzić moje warunki handlowe? Po zalogowaniu na stronie internetowej w zakładce MOJE KONTO.
1.7. Gdzie mogę znaleźć pliki do migracji danych XML lub CSV? Będąc zalogowanym na stronie internetowej w zakładce MOJE KONTO powinien być podany adres FTP skąd można pobrać piki do migracji danych, jeżeli ich brak prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.
1.8. Gdzie mogę znaleźć Ogólne Warunki Współpracy? Pobierz TUTAJ.
2. ZAMÓWIENIA
2.1. W jaki sposób mogę złożyć zapytanie ofertowe? W celu otrzymania wyceny należy wysłać zapytanie drogą mailową.
2.2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez: sklep internetowy na stronie internetowej (dostęp wyłącznie dla zalogowanych użytkowników) oraz drogą mailową poprzez kontakt z przydzielonym opiekunem handlowym.
2.3. Jaka jest minimalna ilość zamówienia? Produkty z oferty katalogowej: Voyager, Voyager XD i FOFCIO Promo Toys można zamawiać od 1szt.
2.4. Gdzie mogę znaleźć kontakt do mojego opiekuna handlowego? Kontakt do opiekuna handlowego można znaleźć po zalogowaniu na stronie internetowej w zakładce MOJE KONTO.
2.5. Jak mogę sprawdzić stany magazynowe? Na stronie internetowej należy wpisać kod, nazwę lub hasło produktu, którego szukasz. Na karcie produktu podane są stany magazynowe wśród których wyróżniamy:
- Na magazynie: dostępność na magazynie w Polsce, czas dostawy bez znakowania 1-2 dni robocze,
- Na zamówienie w ciągu kilku dni: dostępność z magazynu zagranicznego do sprowadzenia na zamówienie pod klienta w ciągu podanych dni roboczych,
- Przewidywana dostawa: Informacja o planowanej kolejnej dostawie towaru na magazyn zagraniczny,
2.6. Czy mogę zamówić wzór produktu? Tak można.
2.7. Czy mogę zwrócić zamówione wzory? Wszystkie zakupione wzory z oferty katalogowej VOYAGER, VOYAGER XD i FOFCIO, VOYAGER Special Edition oraz oferty Voyager Plus można zwrócić w ciągu 21 dni od daty zakupu, w stanie nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu. Do paczki ze zwrotem należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się w dziale do pobrania – zwroty bez wypełnionego formularza nie będą przyjmowane. Po całościowym zweryfikowaniu zwrotu wystawiana jest faktura korygująca (z wyłączeniem pozycji dotyczących transportu).
2.8. Czy mogę anulować zamówienie lub zwrócić zakupiony towar? Zwrot zamówionego lub zakupionego towaru nie jest możliwy. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość anulowania zamówionego lub zakupionego towaru, co będzie wiązało się z pokryciem kosztów manipulacyjnych przez firmę kupującą. Możliwość zmiany i anulowania zamówienia należy uprzednio potwierdzić z opiekunem handlowym.
3. SKLEP INTERNETOWY
3.1. Kto może mieć dostęp do sklepu internetowego? Ze sklepu internetowego może korzystać każdy zarejestrowany kontrahent, w celu rejestracji kliknij TUTAJ. Zasady użytkowania sklepu internetowego określa w sposób szczegółowy Regulamin Sklepu, dostępny TUTAJ.
3.2. Jak mogę założyć konta dla współpracowników? Podkonto dla współpracowników może założyć jedynie właściciel lub osoba do tego wyznaczona. Należy wykonać w tym celu:
- Zalogować się na główne konto firmowe,
- Następnie przejść do zakładki MOJE KONTO następnie ZARZĄDZAJ UŻYTKOWNIKAMI
- Dodając nowe konto można nadać następujące atrybuty dostępu do: OFERTOWNIKA, STANÓW MAGAZYNOWYCH oraz DOKUMENTÓW (podgląd faktur i zamówień).
- Kończąc proces zakładania nowego podkonta każdorazowo należy zaznaczyć atrybut AKTYWNY – bez tego konto będzie nieaktywne.
3.3. Dlaczego warto założyć podkonto współpracownikom? Pracownik posiadając swoje podkonto ma możliwość zapisania kalkulacji na swoim koncie mając pewność, że nikt inny jej nie usunie. Ponadto na jednym koncie w jednym czasie może pracować tylko jeden użytkownik, a więc posiada swobodę pracy oraz co istotne składając zamówienie otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na skrzynkę e-mail, dzięki czemu w prosty sposób można zarządzać swoimi zamówieniami.
3.4. Jak wygląda proces składania zamawówień przez sklep internetowy? Ze sklepu internetowego mogą korzystać jedynie zarejestrowani użytkownicy. W celu złożenia zamówienia należy:
- Zalogować się na stronie internetowej,
- Dodać do koszyka produkty, weryfikując ich dostępność na magazynie,
- Po dodaniu wszystkich produktów należy przejść do podglądu koszyka za pomocą czerwonej ikony KOSZYK w górnym prawym narożniku strony. Na podglądzie widzimy wszystkie dodane produkty.
- Jeżeli zamówienie jest bez znakowania przechodzimy do kolejnego etapu, gdzie należy wybrać sposób dostawy, następnie wskazać preferowaną datę wysyłki oraz uwagi do zamówienia.
- Wybieramy adres wysyłki i składamy zamówienie.
- Zamówienie złożone przez sklep internetowy trafia bezpośrednio do Państwa opiekuna handlowego, który niezwłocznie potwierdzi przyjęcie zamówienia i zajmie się jego realizacją
* Składając zamówienie ze znakowaniem, pod każdą pozycją w koszyku istnieje możliwość wyboru dostępnej techniki znakowania i załączenia logotypu klienta.
3.5. Nie mogę dodać produktu do koszyka. Dlaczego? Produkt prawdopodobnie został już dodany do koszyka, należy przejść do koszyka i dokończyć zamówienie.
3.6. Czy produkt po dodaniu do koszyka jednocześnie jest rezerwowany dla mnie? Nie, rezerwacji można dokonać jedynie pisząc wiadomość e-mail do opiekuna handlowego.
3.7. W jaki sposób mogę odzyskać login i hasło do strony internetowej? Na stronie internetowej w zakładce LOGOWANIE wybrać opcję PRZYPOMNIJ HASŁO i podać adres email na którym zostało utworzone konto. Na podany adres email zostanie wysłana informacja z loginem i hasłem.
3.8. W jaki sposób mogę zmienić dane do logowania na stronie internetowej? W celu zmiany danych do logowania na koncie administratora należy skontaktować się z opiekunem handlowym. W przypadku podkont dla współpracowników zmian dokonuje samodzielnie administrator – osoba z najwyższym dostępem do konta w firmie.
4. PRODUKTY I CENY
4.1. Gdzie znajdę informację nt. koloru wkładu w długopisie? Na karcie produktu w zakładce SPECYFIKACJA.
4.2. Gdzie znajdę informację, czy do produktu są dołączone baterie? Na karcie produktu w zakładce INNE.
4.3. Czy powinienem się sugerować kolorem produktu na stronie internetowej lub w katalogu? Staramy się maksymalnie możliwie odzwierciedlić kolory i odcienie naszych produktów. Jednak ze względów technologicznych nie jesteśmy w stanie zagwarantować absolutnej 100% zgodności koloru prezentowanego w katalogu z oferowanym towarem.
4.4. W jaki sposób powinienem czytać ceny widoczne na stronie po zalogowaniu? Po zalogowaniu na stronie internetowej na karcie produktu widoczne są trzy ceny:
- Cena katalogowa – sugerowana cena netto dla klienta finalnego,
- Cena hurtowa netto – cena z cennika agencyjnego przed rabatem,
-Cena transakcyjna netto – cena po rabacie agencyjnym, czyli cena zakupu,
UWAGA! Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji ceny. Prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.
4.5. Czy podane ceny są cenami netto? Wszystkie ceny na stronie i w katalogu są cenami netto bez podatku VAT.
4.6. Skąd mogę pobrać cenniki? Będąc zalogowanym na stronie w dziale DO POBRANIA można pobrać wszystkie dostępne cenniki.
5. STRONA NO-NAME
5.1. Czym jest spersonalizowana strona no-name i jak mogę ją założyć? Spersonalizowana strona no-name jest formą wsparcia Państwa sprzedaży i zawiera pełną ofertę produktową naszej firmy.
5.2. Dla kogo są spersonalizowane strony no-name? Indywidualną stronę no-name może posiadać każda agencja reklamowa, która z nami współpracuje o szczegóły zapytaj swojego opiekuna handlowego.
6. ZNAKOWANIE
6.1. INFORMACJE O ZNAKOWANIU
6.1.1. Czy znakujecie na towarze powierzonym? Nie znakujemy.
6.1.2. Jaka jest minimalna ilość zamówienia ze znakowaniem? Znakujemy od 1szt.
6.1.3. Jak mogę samodzielnie obliczyć koszty znakowania? Cennik znakowania jest do pobrania po zalogowaniu na naszej stronie internetowej przy każdym produkcie. Ponadto dodając produkty do ofertownika na stronie internetowej a następnie wybierając opcję KALKULATOR+OFERTA można dokonać wyceny znakowania i gotową ofertę wraz z wyceną na produkt przesłać do klienta w formacie PDF.
6.1.4. Czego dotyczy koszt manipulacyjny? Zawiera przygotowanie produktu do druku oraz przygotowanie produktu do wysyłki.
6.1.5. Co oznaczają skróty znakowania? Oznaczenie technik znakowania:
T – Tampodruk
S – Sitodruk
TF – termotransfer
TC – Tłoczenie
D – Doming
L – Grawerowanie laserem, wyróżniamy
FC – Full kolor UV
SL – Sublimacja
Podana cyfra przy konkretnej technice znakowania, oznacza trudność znakowania i tym samym przekłada się na koszt znakowania.
6.1.6. Gdzie znajdę informację w którym miejscu znakowany jest produkt oraz maksymalny wymiar znakowania? Na karcie każdego produktu na naszej stronie internetowej podajemy miejsce znakowania oraz max wymiar znakowania dla danego miejsca i techniki znakowania.
6.1.7. Gdzie znajdę plik z obrysem produktu? Na karcie produktu w dziale DO POBRANIA.
6.2. ZAMÓWIENIA ZE ZNAKOWANIEM
6.2.1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? Zamówienia przyjmujemy za pomocą strony internetowej, gdzie dodając do koszyka produkty należy wybrać konkretna technikę znakowania i miejsce znakowania oraz załączyć logotyp klienta. Można także złożyć zamówienie za pomocą maila bezpośrednia do opiekuna handlowego, podając kod towaru + kolor + ilość oraz szczegóły nt. znakowania.
6.2.2. W jakim formacie należy przysłać pliki produkcyjne? Pliki z logo klienta w krzywych przyjmujemy w następujących formatach graficznych: .AI , .CDR , .EPS , .PDF.
6.2.3. Czy otrzymam wizualizację? Wizualizację wykonujemy po złożeniu zamówienia, w przypadku anulowania zamówienia klient zostanie obciążony kosztami wykonania wizualizacji wg aktualnego cennika znakowania.
6.2.4. Czy produkt po produkcji nadruku będzie pakowany ponownie w indywidualne opakowanie? Nie są pakowane, chyba że zostanie wyraźnie zaznaczone w zamówieniu, że mają być pakowane ponownie.
7. WYSYŁKA
7.1. Jakie są koszty transportu? Koszt wysyłki w jedno miejsce w Polsce dla zamówień poniżej 1000 zł brutto wynosi 15,50zł netto.
7.2. Gdzie mogę sprawdzić list przewozowy? Po zalogowaniu na naszej stronie internetowej w zakładce MOJE KONTO następnie TRANSAKCJE przy każdej fakturze podany jest list przewozowy. Jeżeli brakuje listu przewozowy prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.
7.3. Jaki jest czas realizacji zamówienia? Patrz punkt 2.5
8. REKLAMACJE
8.1. Jaki jest czas trwania gwarancji na produkty z oferty? Udzielamy gwarancji jakości towaru na okres 12 miesięcy licząc od dnia dostawy każdej partii towaru.
8.2. Jak wygląda proces reklamacji produktu? Należy niezwłocznie w formie pisemnej wysłać reklamację do opiekuna handlowego z wypełnionym formularzem reklamacji (znajduje się w dziale do pobrania) oraz z widoczną wadą na zdjęciu – jeżeli jest taka możliwość.
8.3. Czy towar oznakowany podlega reklamacji? Towar oznakowany na zewnątrz (nie przez AXPOL Trading) nie podlega reklamacji w zakresie wad widocznych. W pozostałych przypadkach obowiązują ogólne warunki współpracy, dostępne TUTAJ.