ZNAKOWANIE - usługi
Znakujemy produkty przy użyciu następujących technik:
Tampodruk
Popularna technika nadruku na małych artykułach reklamowych, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy, drewna itp. Pożądany kształt nanoszony jest na produkt przy pomocy elastycznego tamponu. WIĘCEJ
Sitodruk
Doskonale nadaje się do jedno- i wielobarwnego nadruku na artykułach tekstylnych i innych twardych, zarówno płaskich jak i okrągłych materiałach takich jak plastik, metal, szkło, drewno. Metoda ta jest alternatywą dla tampodruku i pozwala na wykonanie nadruku o większej powierzchni, ograniczonej jedynie wielkością sita. WIĘCEJ
Grawerowanie laserem
Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, jak i na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot. WIĘCEJ
Termotransfer
Technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanej folii wyciętej w pożądany kształt. Zastosowanie techniki termotransferu zapewnia doskonałą jakość nadruku. Za jej pomocą można znakować na różnych rodzajach podłoży.
Nadruk full kolor UV
Technologia służąca do wykonywania nadruków w pełnym kolorze na różnych podłożach, w wysokiej rozdzielczości 1440 x 1200 dpi, farbami utwardzanymi promieniami UV (CMYK + biały), zapewniającymi intensywne kolory, doskonałe krycie oraz przyczepność do podłoża.WIĘCEJ
Tłoczenie
Efektowna metoda znakowania, stosowana najczęściej na artykułach reklamowych wykonanych ze skóry, wyrobów skóropodobnych, PU, tektury, papieru. Polega na trwałym odkształceniu materiału przez odpowiednie wtłoczanie matrycy w znakowaną powierzchnię. WIĘCEJ.
Sublimacja
Technologia znakowania stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach. Dany logotyp należy najpierw wydrukować na specjalnym nośniku przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść na powierzchnię przedmiotu za pomocą specjalnej prasy. Naniesione w ten sposób logo jest trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Metodą sublimacji znakujemy na jasnych powierzchniach.WIĘCEJ
Doming - naklejki 3D
Trwała i efektowna technologia znakowania reklamowego. Na kolorowy wydruk cyfrowy nakłada się warstwę przeźroczystej żywicy, dzięki czemu uzyskuje się głębsze i bardziej wyraziste kolory. Dodatkowo żywica chroni nadruk przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i promieniami UV, zwiększając trwałość produktu. WIĘCEJ
NOWOŚĆ! Nadruk UV360
Technologia stosowana do nadruków dookoła w 360 stopniach na produktach reklamowych o cylindrycznym i stożkowym kształcie, takich jak butelki i kubki. Technika ta najczęściej wykorzystywana jest do znakowania gadżetów wykonanych z metalu, plastiku czy szkła, a jej zaletami jest bardzo wysoka rozdzielczość wydruku oraz szybkość. WIĘCEJ
NOWOŚĆ! DTF - Direct to Film
Nowa technologia wykonywania nadruków termo transferowych w kolorystyce FULL COLOUR, charakteryzująca się wysoką jakością oraz trwałością nadruku. W przypadku transferu DFT wykorzystuje się pełn gamę kolorow i przejścia tonalne. Możliwe jest wykonanie nadruku grafiki o dowolnym kształcie, w wysokiej jakości i o żywych kolorach. DTF świetnie sprawdza się do znakowania tekstyliów, powierzchni płaskich i innych materiałów dedykowanych dla zwykłego transferu. WIĘCEJ
NOWOŚĆ! Doming NFC
Stanowi połączenie trwałej i efektownej techniki znakowania z nowoczesną technologią NFC (Near Field Communication).
Nadruk o głębokich i wyrazistych kolorach, zabezpieczony żywicą, odporny na uszkodzenia mechaniczne
i działanie promieni UV, nadaje gadżetom reklamowym indywidualnego charakteru, a dzięki chipowi NFC możliwe jest
zapisanie danych takich jak: adres strony internetowej, wizytówka, link do filmu, czy link do materiałów promocyjnych
opublikowanych online. WIĘCEJ
*Doming NFC nie jest rekomendowany do produktów z metalową powierzchnią, która może zakłócać sygnał chipu
NOWOŚĆ! DDC - Direct Digital CMYK
Ekonomiczna technika przeznaczona do tworzenia wielobarwnych nadruków na chłonnych powierzchniach, takich jak np. papier niskim kosztem. Przy tej technice nie stosuje się poddruku, dlatego szczególnie sprawdza się ona na białych produktach. WIĘCEJ
Cennik usług dostępny do pobrania po zalogowaniu.